مرد بنفش

بنفش بپاش بر این خاکستر!

اعترافی کوچک

به نام خدا
ناموصن اون‌جوری نگاه نکن :| اعتراف ندیده‌ی بدبخت :||
یه دوره‌ای بالاخره بود - که هر کسی تجربه‌شو داره و اگه بگه نه زر زده :| - جوون بودم، جاهل بودم [اسیرِ دل نبودم اگه عاقل بودم من؛ عقبیا صدا بشکنا کمه ها] یه کم همچین زیادی الکی خاطرخواه شدم :/ به قیافه‌ی نداشته‌م نمی‌آد ولی کاریه که شده دیگه حالا.
یه 9 ماهی بود مسیر یه طرفه‌ای رو طی کردم که آخرش خسته شدم دیگه. ینی ببین، به معنای واقعی کلمه له شدم. به این نتیجه رسیدم این قدر که من عادت دارم خودمو دست پایین بگیرم برای یه سری وسیله‌ی خودبزرگ‌بینی می‌شه و به قول همشهریای عزیز: «فِک کرده توو عنش نخود پیدا کرده، سِنگِله» :|
چقدر پوکر شدم این مدت :( بعدش این که ... چی بگم خب :-" فراموشش کردم. بعد از اون یه جوری شدم. این یه جوری بودنه کمی آزار دهنده‌س.
دل بستن برام غیر ممکن شده. حتی می‌ترسم. خدا رو هزار مرتبه شکر که فازم دیسلاو نشده البته :(((( هیچوقت فاز این عده رو نمی‌فهمم و نمی‌خوام هم بفهمم. یکی داد می‌زنه و توی ترانه از «عکس تلگرامشو هی عوض می‌کنه» می‌گه بعد شنونده هم باید عررررر عرررر گریه کنه لابد :/ به هیچ وجه نمی‌فهمم.
حالا هم که دوستان لطف کردن و اوج معرفتشونو نشونم دادن و کاملاً شدم یه موجود منزوی بی‌خاصیت که صبح تا شب توی خونه‌س. شاید یه ذره کمکم به خونواده بیش‌تر شده باشه و یه امتیاز مثبت برام باشه اما هنوزم دارم برای بقیه زندگی می‌کنم. این اصلاً خواسته‌ی خود من نیستا؛ ینی حالم بهم می‌خوره از این که برای خودم نباشم اما عادت کردم به این وضعیت.
کاش مثل این داستانای باورنکردنی یکی بیاد و یهویی سر راهم سبز شه از این وضعیت گُهی نجاتم بده. انزجار، انزجار، انزجار.
بازم خدا رو شکر. خدا هست، مامان هست، نفس هست، محبتای ویران‌کننده‌ی اخوی بزرگمون هم چاشنی شده. شیرینِ شیرین اصن! بازم خوشبخت‌تر از خیلیام :))

نظرات (۴)

۹۵/۱۱/۶ ۰۰:۱۶
mhds ∞ٓ
تقریبا هیچکی اینجا واسه خودش زندگی نمیکنه!
خداروشکر ک همه خط اخرو شکر میکنی!
۹۵/۱۱/۶ ۰۰:۳۱
مرد بنفش
دقیقاً واقفم به این موضوع!
تنها کسیه که همیشه و در همه‌ی شرایط حسش کردم که هوامو داره. یه تشکر خیلی خیلی کمه...
۹۵/۱۱/۵ ۲۳:۴۸
بهار پاتریکیان D:
آزاردهنده ترین و موست سافرینگ ترین (!!!) چیز ، همینه که آدم برای خودش نباشه ..
۹۵/۱۱/۶ ۰۰:۰۱
مرد بنفش
عوهوم :( جزو اجتناب ناپذیراس..
۹۵/۱۱/۵ ۲۲:۴۳
biscueet banafsh
درسته خیلی شعار گونه ست ولی باور کن کسی جز خودت نمی تونه از این وضعیت گهت! نجاتت بده
دیدم که میگم

۹۵/۱۱/۵ ۲۲:۵۳
مرد بنفش
من اصن به شعار اعتقادی ندارم. آدمای ناامید روی «امید» اسم «شعار» می‌ذارن. آدم با همین امید و انگیزه‌ها زنده‌س :)
ممنونم.
۹۵/۱۱/۵ ۲۱:۵۶
وب کائنات
ای روزگار ....

شکر خدا خوشبخت تر از خیلیام :) عالی
۹۵/۱۱/۵ ۲۲:۰۰
مرد بنفش
آره مشکل روزگاره وگرنه همه خوبن!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی