مرد بنفش

بنفش بپاش بر این خاکستر!

انصاف نیست

به نام خدا
خب معلومه! اگه انصاف بود که‌ اسمشو میذاشتن عمود منصف :/
ای کاش منم کامران نجف زاده بودم و با یه خداحافظی به خواسته‌م می‌رسیدم. البته اون آمریکا رو دوست داشت اما من به کسی که خودم نمی‌دونم کیه دل بستم. حرف از غیر منطقی بودنش نزن که به منطق خودت هم خدشه وارد می‌کنماااااا. د آخه پلنگ من، عشق مگه منطق داره؟! چیزی بگو که‌ بگنجه.
به زودی زود یه کانال می‌زنم توی تلگرام تا حال و احوال یهویی‌مو همونجا بنویسم نه توی قبرستون محترمی که‌ پره از اعضای مکتب فمینیسم اونم از نوع رادیکال D:

نظرات (۲)

۹۵/۱۱/۴ ۱۹:۴۹
شکوفه .
من یه مدت همینجوری یه معشوق ناشناخته داشتم، که خیلی به فکرش محل نزاشتم دود شد رفت هوا
۹۵/۱۱/۴ ۲۳:۴۹
مرد بنفش
فراموش کردن کار من نیست آخه :| کلاً نمی‌تونم فراموش کنم. شایدم نمی‌خوام...
۹۵/۱۱/۴ ۰۷:۴۳
بهار پاتریکیان D:
اوهوم کانال خیلی چیز خوبیه ، البته بزرگترین خیانتی بود که من در حق وبلاگ کردم :|
۹۵/۱۱/۴ ۱۶:۳۰
مرد بنفش
خیانت!!! آقاااااااااا خیانت کجا بود. اتفاقاً بعضی حرفا جاش اینجا نیست. همیشه یه عده فوضول اینجاها پیدا می‌شه. واسه همینم بود که وب قبلیو بستم :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی